Värdegrund i hela föreningen - Värdegrundscoach fördjupning - INSTÄLLD

Att jobba som värdegrundscoach i en förening är både utmanade och tillfredsställande!

Denna fortsättningsdel är för dig som varit värdegrundscoach under en tid i din förening och känner att du vill ha fler verktyg och ha ett erfarenhetsutbyte med andra värdegrundscoacher.

Att som värdegrundscoach kunna vara delaktig i föreningens värdegrundsarbete, med implementering, att arbeta med och utveckla är ett viktigt uppdrag.

Ha koll på handlingsplaner som finns i föreningen och vilka verktyg som finns.

Vi utbildar vidare inom

- Idrotten vill

- Barnkonventionen

- Barnens spelregler