Strategisk styrelseutbildning - kommunikation i förening

I ditt uppdrag som föreningsledare behöver du verktyg och kunskap för att strategiskt och hållbart leda föreningen.

Hur ser kommunikationen ut i föreningen? Vem kommunicerar med vem och vilka media? Vet vi vilka våra målgrupper är? Gör vi skillnad på intern kontra extern kommunikation?

Vem ansvarar för vad som kommuniceras till vem och när? Finns det något vi som förtroendevalda behöver tänka extra på i vår kommunikation till föreningens medlemmar?

Målgrupp: Den här kvällen riktar sig till dig som har det extra ansvaret eller är intresserad av kommunikation i styrelsen. Även till dig som är anställd i förening för att få tips runt föreningskommunikation.

Kostnad: kostnadsfri

• 2022-11-15 18:00 - 20:30