Idrottonline utbildningsmodulverkstad - Hösten 2022

Är du den som ansvarar för att föreningens utbildningsverksamhet ska redovisas?

Skulle du vilja lära dig att göra det här digitalt?

RF-SISU Gävleborg bjuder in till utbildningsmodulverkstad inför rapportering av höstens utbildningsverksamhet.

Redovisningen ligger till grund för att vi ska kunna stötta er förening med utbildningar och föreläsningar.

Under kvällen får du kunskap om hur du enkelt får en överblick över den verksamhet ni har i gång med oss.

Du får kunskap i hur du lägger in deltagare i era grupper, skapar tillfällen, redigerar närvaro och slutredovisar.

Ingen förkunskap krävs

Utbildningen genomförs digitalt via Teams.

Viktigt att du anger rätt e-post adress för att vi ska kunna skicka ut möteslänk.

• 2022-12-07 18:30 - 21:00

• 2022-12-07 18:30 - 21:00
    • Ingen kostnad, värdet på utbildningen är 500 kr.