Föreläsning med Michail Tonkonogi, Tunga vikter för lättare och tryggare ålderdom

RF-SISU Dalarna och Fritid-, kultur- och omsorgsförvaltningen i Smedjebackens Kommun arrangerar den 25 september 2022 en Senior- och föreningsmässa med temat Gilla rörelse.

Michail Tonkonogi är professor i medicinsk vetenskap med inriktning idrottsfysiologi och en av Sveriges främsta experter och forskare inom fysisk träning och hälsa. Michail är idrottslärare och tränare i grunden. Han är rådgivare åt flera idrottsförbund och elitidrottare. Han har publicerat åtta böcker. Tack vare hans expertis och hans förmåga att på ett enkelt och lättförståeligt sätt förmedla kunskap kring träning, kost och hälsa är han en återkommande gäst i TV- och radioprogram och är även en flitig anlitad expert i tidningar och tidskrifter.

Viktigt att du som väljer att delta digitalt, vid anmälan anger en giltig e-postadress dit vi kan skicka inloggningslänk.

Karin Boström  070-664 54 60, svarar på frågor och funderingar.

De uppgifter som lämnas vid anmälan förvaras enligt plan för personuppgifter.

Din e-postadress kan komma att användas för liknande erbjudanden.

• 2022-09-22
      • 2022-09-25 13:30 - 15:00
    • Välj mellan att delta i Smedjebackens Folkets hus eller digitalt.
    • Karin Boström

• 2022-09-22
      • 2022-09-25 13:30 - 15:00
    • Välj mellan att delta i Smedjebackens Folkets hus eller digitalt.
    • Karin Boström