Effektivisera och förenkla vardagsadministrationen i din förening

En utbildningskväll med praktiska tips och råd för dig som är ny, eller önskar stöd, i din operativa roll i en idrottsförening. Vi kommer att prata om administration, viktiga hållpunkter i ett årshjul samt grundläggande om hur de olika delarna inom idrotten hänger ihop.

Fokus är på att skapa en bra överblick över föreningsadministrationen och underlätta samt effektivisera den administrativa vardagen i en förening.

Målgrupp
Utbildningen riktar sig till dig som arbetar på kansli eller hanterar administration i förening.

Utbildningen är kostnadsfri

Övrigt
All kommunikation sker via mail så var noga med att skriva in din mailadress korrekt.

Maila till carina.sjolander@rfsisu.se

Välkommen med din anmälan!

• 2023-03-29 18:00 - 20:30
    • Microsoft Teams