Grundtränarutbildning Subventionerad

OBS! Varje förening får utbilda två personer gratis - Den här länken för anmälan används av dig som är utvald av din förening att få en av dessa platser.

I annat fall använder du den här länken för att anmäla dig
Du får då betala en kursavgift.

Svenska Biljardförbundets grundtränarutbildning vänder sig till alla som är intresserade av att bli tränare inom biljard.

Kursen innefattar bland annat följande lektioner:

• Ledarskapsrollen
  • Praktisk pedagogik
  • Trygga lärandemiljöer
  • Värdegrund
  • Biljardkultur och miljö
  • Möta varje talang
  • Du och biljarden (organisationsstruktur)

Kursen genomförs helt digitalt i din egen takt på biljardutbildning.se. Den består av 19 lektioner och beräknas ta cirka 5-6 timmar.

Registrering och inloggning
Var noga med att skriva korrekt e-post. Vi skickar inloggningsuppgifterna till kursen till den e-post du anger här. Handläggningstiden för detta är normalt 1-3 arbetsdagar men kan vara längre beroende på om det är till exempel helger eller mycket annan verksamhet.

För dig som varit tränare i många år:
Vi är säkra på att alla, oavsett nivå och bakgrund, kommer att lära sig något nytt genom utbildningen. Du som har varit biljardtränare i många år och redan sitter på mycket kunskap kommer givetvis att känna igen många av delarna i den här utbildningen. Vi rekommenderar dock starkt alla att gå utbildningen då den ger dig ett certifikat på att du är utbildad biljardtränare. Det ger även SBF en statistik på vilka som är utbildade tränare.

• 2023-03-30
      • 2023-01-01 00:00 - 2023-03-23 00:00