Föreningskonferens

Den 24-26 mars är det dags för Svenska Biljardförbundets föreningskonferens.

Årets tema är Utveckling och ledarskap
Föreningskonferensen innehåller allt från diskussioner om biljardens framtid till praktiska utbildningar och föreläsningar. Exempel på några ämnen som kommer att avhandlas är: förenings- och verksamhetsutveckling, ledarrekrytering, tävlingsverksamheten, värdegrund, inkludering, biljard för unga, med mera. Konferensen består av både gemensamma pass och valbara pass.

Vi rekommenderar att varje förening skickar två deltagare till konferensen. Vill ni skicka fler deltagare kontakta oss på info@biljardforbundet.se.

Scandic Backadal, Bäckebolsvägen, 422 53 Hisings Backa.

Konferensen inleds kl 18.00 på fredagen och avslutas kl 14.30 söndagen.
Mer info om programmet publiceras på hemsidan så snart det är klart.

Boende
Deltagarna bokar och betalar boende själva. Det fanns tidigare en bokningskod specifikt för konferensen men den har nu gått ut. Boka därmed på vanligt sätt på hotellets hemsida. Använd koden D359130168 för att få idrottspris.

Ersättning för boende och resor
Förening som har mer än 50 km till Göteborg kan ansöka om ersättning för resa och boende. Om ni är två deltagare från föreningen får ni ersättning för dubbelrum. För resa gäller det mest kostnadseffektiva resesättet. Ansökan görs via ett formulär på hemsidan senast den 1 maj och kostnader styrks med kvitton.
Ersättning kan ges för hela eller del av beloppet beroende på antalet anmälda.

Avbokningsregler
Vid avanmälan efter den 1 mars kommer föreningen att faktureras för deltagarens kostnader för mat och lokaler i enlighet med Scandics avbokningsvillkor, minst 1 000 kr per deltagare. Avanmälan görs till info@biljardforbundet.se

Biljardgalan
På lördagskvällen arrangeras Biljardgalan. Middag och gala ingår för de som deltar på konferensen.

Frågor?
Kontakta oss på info@biljardforbundet.se

Mer information om konferensen finns på https://www.biljardforbundet.se/forening/foreningskonferens

Vi ses i Göteborg!