Spelarutvecklingscamp spelare födda 2009 - UTESPELARE

INBJUDAN TILL REGIONSCAMP I FURUDAL

Under tre dagar kommer du att både få delta i ispass, fyspass och spela matcher. Dagarna kommer även att innehålla utbildning i fys, kost och hur man är en bra lagkamrat.

Plats: Furudals Hockeycenter

En fin och trevlig träningsanläggning med  väl utrustad ishall och stora omklädningsrum, styrketräningslokal, gymsal, teorisal etc.

Datum: 4 juni-6 juni 2022. Inskrivning 3 juni kl 18.00

Målgrupp: Alla tjejer och killar födda 2009. (enbart spelare födda 2009 inga yngre eller äldre kommer att få deltaga)

Innehåll: 1 ispass per dag, 1 match per dag, 1 fyspass per dag och teoripass under ledning av välutbildade spelarutvecklare inom Region Väst.

Avgift: Deltagare: 2950 kr

Mat och logi ingår. Avgiften betalas via swish till Region Väst.

Logi: Spelarhotellet ”Hockeyborg”

Boende i 4-bäddsrum med egen dusch och toalett.  I Hockeyborg finns även Mats Sundin Arena,  som är en teorisal med bl.a. filmduk, projektor och dvd.

Ta med: Träningskläder för is- och fyspass samt sänglinnen.

Anmälan: Registrering sker via Regionförbundet Ishockey Väst hemsida  www.region-vast.se Fyll i samtliga uppgifter i länken. Det finns 120 platser för utespelare och 12 målvakter. Det är först till kvarn som gäller. OBS!! Anmälan ska göras på denna länk, ingen anmälan på plats.

OBS! Anmälan är bindande.

Bokningsregler: Vid ev. återbud före den 21 maj återbetalas inbetald avgift förutom 250 kr som Region väst behåller för administrativa kostnader. Efter detta datum återbetalas ej erlagda avgifter. Undantag gäller vid sjukdom/skada då hela avgiften minus 250 kr återbetalas mot uppvisande av läkarintyg som styrker oförmåga att delta.

Om man blir sjuk/skadad under påbörjad vecka så att man måste avbryta helt återbetalas en den av avgiften (max hälften av totalsumman och därefter i förhållande till hur många dagar som återstår) ( mot uppvisande av läkarintyg enl. ovan - detta ska vara region väst tillhanda innan någon som helst återbetalning sker.

Ansvariga ledare:

Henrik Löfsäter, 0709902371, henrik@region-vast.se

Thomas Mörck, 0702016623, thomas.morck@gastrikehockey.se

Jörgen Holmberg, 0705878282, jh@dgit.se

Anders Eriksson, 0730664160, anders.eriksson@leksand.se

• 2023-06-04 00:00 - 2023-06-06 00:00
    • Ansvariga spelarutveckling Region Väst
    • 120 av 120

• 2023-06-04 00:00 - 2023-06-06 00:00
    • Ansvariga spelarutveckling Region Väst
  • 120 av 120
Ett arrangemang av SISU Idrottsutbildarna, idrottens eget studieförbund. Vi jobbar med bildning och utbildning inom idrotten, och stimulerar till människors lärande.

Vi består av tre delar: studieförbundet SISU Idrottsutbildarna, förlaget SISU Idrottsböcker och Bosön Idrottsfolkhögskola. Tillsammans och var för sig driver vi på och stöder utveckling inom idrotten.