Plats för utveckling - Idrottspsykologi

*** OBS: De fysiska platserna är nu fulla - därför kan man endast delta digitalt.***

Att må bra i en utmanande miljö kan vara tufft ibland, och är i sig viktigt för att man ska kunna prestera. Välkommen till en föreläsning för dig som vill ha stöd och råd kring hur man kan hantera motgångar inom idrotten för att förbättra både sin prestation och hälsa!

Föreläsningen vänder sig till aktiva mellan 16-25 år som satsar på sin idrott, samt tränare för målgruppen. Föreläsningen är kostnadsfri.

Föreläsare för dagen är Malin Tillman. Malin arbetar på Riksidrottsförbundet och har även under flera år arbetat som idrottspsykologisk rådgivare för bland annat svenska damlandslaget i handboll.

• 2023-04-26
      • 2023-04-26 18:00 - 20:00