Grundutbildning Inverkansdomare

Välkommen på utbildning för nya Inverkansdomare i hoppning!

Kursen vänder sig till dig som är intresserad av att bli inverkansdomare A eller B i hoppning. Läs mer här.
I kursen ingår digitala förstudier (kan göras på dator eller i mobil enhet) samt en fysisk träff.

Datum: Lördag 10/6 kl 9.30 - 16.30. Fika från kl 9.00.
Plats: Lurbo Ridklubb, Uppsala. Vägbeskrivning finns här.
Kostnad: 2100 kr. Avgiften faktureras. I kursavgiften ingår digitalt studiematerial och en fysisk träff med kursledare inklusive lunch och fika.

Innan den fysiska träffen ska digitala förstudier genomföras i ridsportens utbildningsportal. Information om inloggning skickas ut efter anmälan. Förstudierna och de digitala uppgifterna ska vara genomförda senast 4 juni.

Förkunskapskrav Inverkansdomare B:

1. Ålder lägst 21 år
  2. Ridlärare lägst SRL I eller C-tränare i hoppning

Förkunskapskrav Inverkansdomare A:

1. Ålder lägst 25 år
  2. Ridlärare lägst SRL II eller B-tränare i hoppning

Bifoga följande bilagor vid anmälan:
- Kopia på diplom, Basutbildning för ridsportens ledare
- Kopia på diplom, SRL/tränare

Bilagorna skickas via mejl till matilda.fagerlind@ridsport.se eller per post till Svenska Ridsportförbundet, Ridsportens Hus, 734 94 Strömsholm. Bilagorna ska vara oss till handa senast vid sista anmälningsdag.

Sista anmälningsdag 30 april.

Vid frågor, kontakta Matilda Fagerlind, matilda.fagerlind@ridsport.se // 0220-45654.

Välkommen!

• 2023-04-30
      • 2023-06-10 09:30 - 16:30
    • Lurbo Ridklubb, Uppsala
    • Helena Lundström
    • Anmälan är bindande. Vid avbokning efter sista anmälningsdag debiteras faktiska kostnader.
    • Minst 21 år, Lägst SRL I/C-tränare, Basutbildning för ridsportens ledare

• 2023-04-30