Åldersanpassad fysisk träning, kurs 1

Kurs 1-Före Pubertet

Målgrupp

Utbildningen vänder sig till dig som vill träna barn och ungdomar med rätt allsidig fysisk uppbyggnadsträning för långsiktig utveckling. För dig som vill minska skaderisken och förbättra teknikinlärningen hos barn och ungdomar.

Du som ledare får verktyg och idéer kring hur man skapar övningar. ÅFT bygger på god vetenskaplig forskningsgrund med inslag både från ny och gammal väl beprövad kunskap inom området.

Det här är en praktisk utbildning med inslag av teori - medtag kläder!

• 2023-05-12
      • 2023-05-16 18:00 - 21:00