Kickoff med clinic för fälttävlansryttare

Är du nyfiken på fälttävlan och /eller Sugar Cup? Eller rider du redan fälttävlan och vill veta mer/ha en trevlig och lärorik kväll?

Då är detta ett tillfälle för dig som ryttare eller förälder!

C- tränare i fälttävlan Linnea Op De Weegh Thvetus och tränaren/ryttaren Sophia Ericsson håller i en Clinic med fokus på:

Vad skiljer fälttävlan från andra ridsportsgrenar, hur går det till, tips och trix inför och vid tävling.

Fälttävlansekipage kommer delta och visa olika hindertyper som kan förekomma till exempel.

Chans att ställa frågor!

Välkommen på denna kick off inför fälttävlanssäsongen 2023!

• 2023-04-20 18:00 - 20:00
    • Rudskogens Ryttarförening
    • Linnea Op De Weegh Thvetus och Sophia Ericsson
    • Anmälan är bindande och återbetalas inte. Sista anmälningsdag den 16 april. Om clinicen blir fullsatt innan dess stängs anmälan.

• 2023-04-20 18:00 - 20:00
    • Rudskogens Ryttarförening