Superlördag för unga på Stockholm Stadion

Välkommen till superlördagen för unga mellan 13-26 år under Global Champions Tour på Stockholms Stadion den 17 juni!

Den 17 juni bjuder vi dig som är mellan 13-26 år på en peppig heldag med fokus på hästar och trygghet. Helt gratis!

Upplev magin under Global Champions League tillsammans med oss. Du blir en del av Stockholm Hearts unika hejarklack och träffa världsstjärnor som Malin Baryard-Johnsson och Peder Fredricson. Vi lottar ut fyra guldbiljetter - bangång med Peder Fredricson.

Genom en specialförpackad utbildning med Stiftelsen Friends blir du en av våra viktiga trygghetsambassadörer. Dagen är en del av Svenska Ridsportförbundets satsning #tryggaledare och finansieras av Hugo Stenbecks Stiftelse.

Evenemanget är ett samarbete mellan Svenska Ridsportförbundet, Stiftelsen Friends, H&M We Love Horses och Hugo Stenbecks Stiftelse.

OBS! Anmälan är personlig. Om du skulle få förhinder så behöver du meddela detta så fort som möjligt via mail till catrine.andersson@ridsport.se

Hålltider

9:00 Samling och trygghetsutbildning tillsammans med Stiftelsen Friends + en överraskning

12.00 Utlottning – bangång med Peder Fredricson

15:00 Hoppning på högsta nivå i Global Champions League

OBS! Det är i samband med samlingen på morgonen vid 9:00 som du får din biljett in till mässområdet och till tävlingarna på Stockholms Stadion. Det kan bli köer så kom i tid!

Det finns ett givet program men ett begränsat antal ledare på plats så varje målsman ansvarar för sitt barns medverkande. Vi rekommenderar att minderåriga har sällskap av en vuxen under dagen. Om exempelvis en förälder önskar följa med så går det bra att anmäla sig också. Alla personer anmäls enskilt så alla namn kommer med på listan.

Mötesplats lördagen den 17 juni kl. 9:00: Gymnastik och Idrottshögskolans huvudentré på Lidingövägen 1, 114 33 Stockholm

Under organisation uppge den förening som du tillhör men om du inte är medlem i en förening uppge Svenska Ridsportförbundet.

Välkommen! <3

• 2023-06-17
      • 2023-06-17 09:00 - 19:00
      • 2024-06-29 09:00 - 12:00