Skridskokulutbildning

Vad förväntas egentligen av mig som ledare? Vad står bandyn för? Och vilket stöd kan jag få i min roll som ledare?
Frågorna är många som ny ledare. Vi vill ge dig stödet du behöver i början.
Denna introduktionsutbildning är tänkt att ge dig en första inblick i vad det innebär att vara tränare och ledare inom bandy, men framförallt inspirera dig till ett spännande och viktigt uppdrag.

Utbildningen sker via Teams - länk skickas ut till er mail samma dag som utbildningen sker.

- Värdegrund

- Bandyburken

- Material

- Sammanhanget

- Det holistiska perspektivet

- Kan - Våga - Vill

- Idé och värderingsstyrt ledarskap

- Upplägg på isen

- Musik

- Maskot

- Trygg Bandy

• 2023-09-26
      • 2023-09-26 19:00 - 20:30
    • Teams
    • Alexander Mayborn & Annika Karlsson
    • Kostandes faktureras till föreningen. Föreningen kan söka ersättning för genomförd utbildning via projektstöd IF. På detta sätt blir den kostnadsfri för din förening.
    • Avbokning sker senast 24 timmar innan påbörjar utbildning

• 2023-09-26