Unga ledare träff 4

Är du mellan 14-25 år? Är du ledare i en idrottsförening? Eller vill du bli ledare? Då ska du anmäla dig till denna träff!

Under hela år 2023 kommer vi ha temat psykisk hälsa/psykisk ohälsa och sammanlagt kommer vi bjuda in till fyra träffar.

Träffarna är oberoende av varandra så man kan vara med på en eller alla. Ta chansen att träffa andra unga ledare, stärk ditt ledarskap och skapa kontakter.

Under träff 4 kommer vi knyta ihop säcken för året och hålla i en workshop med blandat innehåll med temat psykisk hälsa.

Vi kommer beröra ämnen så som stress och stresshantering, hur du blir en ledare som lyssnar, hur du kan upptäcka om någon mår dåligt, hur du kan stärka dina aktiva och hur du kan förebygga mobbing och trakasserier. Träffen är oberoende av föregående träffar.

Vi kommer bjuda på mat, vid specialkost eller allergi, kontakta Johanna eller Timmy.

Vi kommer vara i Kristianstad men plasten är ännu ej klar. Vi återkommer med exat adress när det närmar sig.

• 2023-11-29
      • 2023-12-06 17:00 - 19:00
    • RF-SISU Skånes Kristianstads kontoret
    • Johanna Klemmedsson, Timmy Renud, Arta Kuçi

• 2023-11-29
      • 2023-12-06 17:00 - 19:00
    • RF-SISU Skånes Kristianstads kontoret
    • Johanna Klemmedsson, Timmy Renud, Arta Kuçi

RF-SISU Skåne är Riksidrottsförbundet och SISU Idrottsutbildarna regionalt. Vi har två uppdrag, idrott och folkbildning.