Lagbyggarutbildning steg 1 - 3 april

Var med och bygg GEMENSKAP I DITT BARNS LAG

Alla ska känna sig välkomna i ÖSK Ungdoms lag. För att det ska bli tillverklighet har vi rollen Lagbyggare i samtliga av föreningens lag.
Lagbyggarna ska vara en del av ledarstaben och deras huvudsakliga syfte är att stärka lagets sammanhållning genom gruppövningar och samtal.

Till sin hjälp har Lagbyggarna, förutom ÖSK Ungdoms verksamhetsutvecklare, även RF-SISU idrottskonsulenter som kommer coacha och utbilda lagbyggarna i pedagogik, teambuildingövningar och upplägget kring rollen. Utöver det finnas det en Utvecklingsstege för varje lag, med specifikt förberett material för varje planerad träff.

Utbildning den 3 april
En grundläggande utbildning med RF-SISU Örebro idrottskonsulenter kommer ske den 3 april. Utbildningen kommer arrangeras i klubbhuset på Ekäng kl.18:00 till 21:00. Prata med er respektive verksamhetsutvecklare på kansliet om ni har frågor gällande rollen.

Varmt välkommen med din anmälan!

• 2024-03-31
      • 2024-04-03 18:00 - 21:00