Vi i stallet - Final 2024

Final för kunskapstävlingen Vi i Stallet!

Tid: Söndagen den 19 maj 2024, kl. 09.00 - ca 12.00
Kostnad: 400:- per lag som faktureras klubben, fika ingår.
Anmälan: Lagledaren anmäler sig här senast den 5 maj. Anmälan är bindande.
Plats: Väsby Ridklubb, Runsavägen 301, Sättra Gård, Upplands Väsby.

OBS! Lagledaren anmäler endast sig själv i förväg, och anger i anmälan hur många deltagare hen har i sitt lag. Lagdeltagarna anmäls sedan på plats på tävlingsdagen. Varje lagledare kan max leda ett lag. Vid stort antal anmälda lag får varje klubb i första hand delta med ett lag, och flera i mån av plats.

Finalen anordnas årligen och är ett samarbete mellan Stockholms Läns Ridsportförbunds Ungdomssektion och Svenska Ridsportförbundets Ungdomssektion.

Tävlingen är öppen för dig mellan 9-13 år. Klubbens ungdomssektion, fritidsledare eller annan ungdomsledare startar en teorikurs kring boken "Vi i Stallet" som pågår fram till finalen. Varje lag ska bestå av tre till fem deltagare och en lagledare (oftast kursledaren). Lagledaren är inte med under tävlingsmomenten.

Materialet till Vi i Stallet kan beställas från SISU Idrottsböcker.

Vinnarlaget vinner 2500:- till föreningens ungdomssektion. Prisrosetter delas ut till första-, andra- och tredjepristagarna. Alla deltagare får rosett och en liten present.

Frågor besvaras på stockholm@ridsport.se.

Varmt välkomna!

• 2024-05-05
      • 2024-05-19 09:00 - 12:00
    • Väsby Ridklubb
    • Fika ingår, anmäl om du har behov av specialkost!
    • Kostnaden är 400 kr per lag inklusive fika till alla deltagare. Avgiften faktureras föreningen.
    • Anmälan är bindande

• 2024-05-05
      • 2024-05-19 09:00 - 12:00
    • Väsby Ridklubb
    • Fika ingår, anmäl om du har behov av specialkost!
    • Anmälan är bindande