Simidrottsforum Väst 2024

VSSF bjuder in till Simidrottsforum Väst den 24-25 augusti 2024 på Scandic Opalen, Göteborg.

Konferensen är föreningarnas plattform för att tycka till och påverka!
Det är därför viktigt att så många föreningar som möjligt deltar med både förtroendevalda som anställd personal/tränare.

Västsvenska Simförbundet hoppas på en givande konferens där vi tillsammans kan vara med och forma

kommande år för vårt distrikt samt få med oss många nya tankar och idéer till våra verksamheter.

Årets konferens innehåller olika valbara spår:

* Simning

*Bredd/simkunnighet

*Para

*Övriga simidrotter

*Styrelse/förtroendevalda

Valbara spår är:

Bredd/Simkunnighet

Simning

Para

Övriga simidrotter

Styrelse/förtroendevalda

Inspirationsföreläsning
Uppdateras

Slutlig agenda kommer i början av augusti.

Sista anmälningsdag  01 augusti!

Plats: Scandic Opalen, Göteborg

Tid: 24-25 augusti (lör fm till sön lunch).

Kostnad: sek 1100

Boende: önskar ni även boka boende så går det bra att göra via denna länk.
Kostnad för boendet tillkommer separat.

VARMT VÄLKOMNA!

• 2024-08-01
      • 2024-08-24 09:00 - 2024-08-25 14:00
    • Scandic Opalen Göteborg
    • Per Gustafson, Johan Widerberg
    • Bokas vid anmälan. Enkelrum sek 895 (inkl. moms) i priset ingår frukost, tillgång till gym och wifi. Dubbelrum sek 1100 (inkl. moms) i priset ingår frukost, tillgång till gym och wifi. Kostnad tillkommer separat.
    • Ingår i Simidrottsforumet.
    • Kostnad mötesdelen: sek 1100 I detta ingår alla föreläsningar och övriga aktiviteter under konferensen, fika, lunch samt middag på lördag kväll (exklusive dryck) och lunch på söndagen. Priset är subventionerat av VSSF så att så många som möjligt ska kunna delta. Eventuell bokning av övernattning tillkommer på priset.
    • Anmälan är bindande vilket innebär att de kostnader som påförs VSSF avseende simforumet betalas i sin helhet av deltagaren vid avanmälan efter sista anmälningsdag (01 augusti 2024).
    • Föreningsföreträdare
    • 5 av 60

• 2024-08-01
      • 2024-08-24 09:00 - 2024-08-25 14:00
    • Scandic Opalen Göteborg
    • Per Gustafson, Johan Widerberg
    • Ingår i Simidrottsforumet.
    • Föreningsföreträdare
  • 5 av 60