Clinic - en kväll med dressyr

Dressyrkommittén bjuder in till en kväll med dressyr med Mats Eriksson.

Var: Kumla Ridklubb

När: 7/3

Kostnad: 290kr utan fika eller 340 med kaffe/te, macka och kaka (detta anges i anmälan)

Betalning sker via swish vid dörren, avanmälan senast 3/3, därefter räknas anmälan som bindande och avgiften kommer att faktureras med tillkommen faktureringsavgift om man inte dyker upp.

Anmälan senast 3/3 via LÄNK

Om Mats:

* Svensk Ridlärare Level II

* B -tränare i dressyr

* Svensk Grand Prix - domare i dressyr

* Internationell 3* domare i dressyr

* Internationell Unghästdomare i dressyr

* Tävlingsryttare med placeringar tom Grand Prix

* Av Jordbruksverket utbildad och godkänd seminassistent

• 2024-03-05
      • 2024-03-07 18:00 - 21:00
    • Kumla Ridklubb
    • Mats Eriksson
    • Om du önskar att köpa med fika kryssar du i att du önskar kost, kostnaden blir då 340kr. Fika består av kaffe/te, smörgås, kaka.
    • Avanmälan sker senast 3/3 via mail till orebro@ridsport.se Har inte avanmälan skett och man inte dyker upp kommer avgiften att faktureras med pålagd faktureringsavgift.

• 2024-03-05
      • 2024-03-07 18:00 - 21:00