Årsmöte med ridsportfest och körframträdande av Hårdrockskören

Välkommen till ridsportfest på Korstäppan i Leksand!

Sedvanligt årsmöte följs av middag och underhållning där utmärkelser delas ut!

Anmälan till middagen sker på via länk och betalning 475 kronor betalas via SWISH 123 562 21 13, Dalarnas Ridsportförbund. Pristagare är välkomna med ett sällskap till ett subventionerat pris om 275 kronor/person.

Faktura sänds till förening som anmäler deltagare.

Sista anmälningsdag den 5 mars!

Dalarnas Ridsportförbund bjuder in till årsmöte med efterföljande Ridsportfest där Hårdrockskören Dalarna uppträder ledd av Petra Kvännå.

Utdelning av utmärkelser till 2023 års championatstagare, Årets Ridskolehäst, Årets Ridskola och nominerade eldsjälar i våra föreningar.