Digitalt: Flickors idrottsutveckling under pubertet, föreläsare Tommy Lundberg

Under puberteten sker en rad fysiologiska förändringar i kroppen som skapar utmaningar och möjligheter när det gäller träning och utveckling. Tommy Lundberg, docent i fysiologi, kommer att beskriva kvinnans pubertet och hur man som tränare och atlet kan förhålla sig till denna period.

Föreläsare: Tommy Lundberg

Plats: Digitalt via Zoom.

Deltagaravgift: Kostnadsfritt.

Anmälan: Alla får ett bekräftelsemejl på anmälan vilket innebär att anmälan är ok. Vid problem, mejla kurser.vastragotaland@rfsisu.se alternativt ring 0709-26 57 91.

Återbud lämnas senast 2 dagar innan. I annat fall debiteras föreningen en avgift.

Kallelse med mer information mejlas till deltagare som angett e-postadress några dagar före utbildningen/föreläsningen. Du får en länk till föreläsningen.

Frågor: dino.ilecic@rfsisu.se / 0709 26 57 91.

• 2024-06-12
      • 2024-06-12 19:30 - 21:00
    • Digitalt via länk
    • Återbud lämnas senast 2 dagar innan. I annat fall debiteras föreningen en administrativ avgift på 200 kr.

• 2024-06-12
      • 2024-06-12 19:30 - 21:00