Regelkurs Stockholm

Kursen riktar sig till dig som vill lära dig mer om judo och våra regler. Det är också första steget för att bli domare. Även coacher, tävlingsjudoka och andra intresserade är välkomna att delta. Det är nyttigt att gå kurs och uppdatera sig med reglerna minst en gång om året.
I kursen går vi igenom tävlingsregler, domartecken, poängbedömning samt filmexempel. Du får även testa att döma på mattan.
Efter genomgången kurs ges möjlighet att döma för den som är intresserad.

Övriga 500 kr/person.

• 2024-03-10
      • 2024-03-10 09:00 - 17:00
    • SPIFs dojo
    • Marko Ahola, Michael Holm
    • Deltagare från Stockholmsklubbar minst 14 år och 3 kyu 0 kr, avgiften subventioneras av Stockholms Judoförbund. Övriga 500 kr/person. I priset ingår fika. OBS! Lunch ingår ej. Flera restauranger finns i närheten samt Coop.
    • Avbokas minst 3 dagar innan.

• 2024-03-10
      • 2024-03-10 09:00 - 17:00
    • SPIFs dojo
    • Marko Ahola, Michael Holm
    • Avbokas minst 3 dagar innan.

Här kan du anmäla dig online till Svenska Judoförbundets utbildningar, kurser och evenemang.

All anmälan skall vara godkänd av din klubb.

Du skall alltid ange din klubb som betalningsansvarig organisation.
SJF fakturerar inte enskilda individer.

Om inget anges på inbjudan måste eventuella avbokningar ske minst en vecka i förväg för att anmälningsavgiften ska återbetalas.

Genom att klicka på knappen "Anmäl dig här" så bekräftar du att du
har tagit del av denna information och att du har din klubbs godkännande
att anmäla dig och att de är införstådda med att de blir betalningsansvariga.