Det unika och inkluderande ledarskapet (Parasport)

Det unika och inkluderande ledarskapet

Vill du få mer kunskap i hur vi kan fokusera mer på människan än på funktionsnedsättningen? Vill du få mer motivation och inspiration till ditt ledarskapsuppdraguppdrag i idrottsverksamhet där personer med funktionsnedsättning deltar? Då är den här utbildningsdagen något för dig.

Vill du få mer inspiration och motivation till ditt ledarskapsuppdrag i idrottsverksamhet där personer med funktionsnedsättning deltar? Då är den här utbildningsdagen något för dig.

Det här är ett utmärkt tillfälle att introducera nya ledare och" klä på"  befintliga ledare i föreningen med  värdefull kunskap.

Sista anmälan 3 maj.

• 2024-05-12 09:00 - 15:00
    • Söderhamn
    • Emma Håkansson