En kväll om stöd och medel till föreningens utvecklingsprojekt, Borgholm

RF-SISU Smålands idrottskonsulenter Therese och Nicklas hälsar er varmt välkomna till en kväll där vi pratar om olika möjligheter för din idrottsförening när det handlar om att söka ekonomisk stöttning.

Vi kommer ha besök av representanter från Arvsfonden, Leader Sydost, Sparkbanksstiftelsen Öland och Sparkbanksstiftelsen Kronan som berättar om hur deras förutsättningar ser ut.

Goda exempel kommer lyftas i form av några personer som är vassa på att söka projektmedel i olika former och mer konkret hur man kan tänka och göra.

För vem: Representanter från din förening som brinner för att utveckla verksamheten.

För mer information, kontakta RF-SISU Småland: Therese Möllevi, tel. 036-34 54 43, therese.mollevi@rfsisu och Nicklas Wiberg, tel. 036-34 54 24, nicklas.wiberg@rfsisu.se

• 2024-05-15
      • 2024-05-20 18:00 - 20:30
    • Borgholm, Ekerum Resort, Gårdsvägen 22
    • Vi bjuder på kaffe & fralla!

• 2024-05-15
      • 2024-05-20 18:00 - 20:30
    • Borgholm, Ekerum Resort, Gårdsvägen 22
    • Vi bjuder på kaffe & fralla!

RF-SISU är Riksidrottsförbundet och SISU Idrottsutbildarna regionalt.

Vi har två uppdrag, idrott och folkbildning. SISU Idrottsutbildarna är idrottsrörelsens eget studieförbund.

Vi erbjuder folkbildning i idrottsföreningar för att ge kunskap och kraft åt människors tankar, idéer och vilja att utvecklas.