Minibeachhandboll

Inspirationskväll med tema Minibeachhandboll. Vi kommer att gå igenom vad minibeachhandboll är och hur de kan utföras ute hos föreningar. Tips på övningar och ytor som går att använda och vilka resurser som finns att tillgå för att underlätta uppstarten av er verksamhet. Alla som är intresserade är välkomna på den här kvällen, spelare, ledare, föreningsrepresentanter och tjänstemän från distrikten.  Detta digitala utbildningstillfälle ger en ökad förståelse för vad minibeachhandboll är, hur de utövas och hur de kan användas för att skapa en inkluderande och rolig träningsmiljö för barn. Under kvällen kommer Minibeachhandboll att förklaras och det kommer att ges tips på övningar och hur man kan starta upp minibeachhandboll i sin egen förening. Det kommer även att vara en workshop del där ni deltagare själva kan vara med och ge input, komma med idéer och diskutera själva hur minibeachhandbollen kan användas som ett verktyg i er egen förening.

• 2024-04-16
      • 2024-04-17 18:00 - 20:00