WinWin 24 Evenemangs- Värdskapsutbildning och process

WinWin24 genomförs under 24 effektiva timmar, fredag eftermiddag till lördag, där processarbete varvas med föreläsningar. Vi går igenom planering inför sitt evenemang under SM veckan, samt går igenom 17st
olika områden som är viktiga att ha koll på.

En projektgrupp från evenemanget arbetar tillsammans med föreläsare/utbildare Stefan Svensson och processledare från RF-SISU.

Innehåll
Målsättning
SWOT-analys
Intressentanalys
Milstolpeplan
Evenemangsföreläsning
Värdskapsföreläsning

Föreläsningarna är obligatoriska för SM-veckans arrangerande föreningar och SDF.

Föreläsare: Stefan Svensson, Evenemangsutvecklare och föreläsare.
Processledare: idrottskonsulenter från RF-SISU Västra Götaland (alla IF/SDF får processledare)

För de som ej har möjlighet att delta fysiskt på plats kommer vi se över möjligheten att erbjuda att lyssna på föreläsningen digitalt.
Vill du delta digitalt, anmäl dig via mail till martina.ehnar@rfsisu.se

Uppföljning
De uppdrag som ges under WinWin24-processen stäms av under en gemensam uppföljningsträff under 4 timmar.

Projektgruppen
Deltagande förening jobbar som en projektgrupp. Vi ser att den deltagande projektgruppen består av minst tre deltagare, max åtta.

• 2024-05-13
      • 2024-05-31 15:00 - 2024-06-01 15:00