Triathlon - En kraftfull nyckel till förändring

En inspirerande föreläsning med Sixten Andersson.

Föreläsningen tar dig med på en personlig resa genom mitt liv. Hur jag växte upp som en glad och idrottande kille, med kärleksfulla föräldrar och goda förhållanden.

Trots min passion för idrott ställdes jag inför utmaningar och svårigheter som ledde mig bort från den vägen.

Jag delar öppenhjärtigt min kamp med drogberoende och hur det nästan kostade mig mitt liv. Genom att dela mina erfarenheter visar jag hur drogbehandling och triathlon inte bara räddade mig från mörkret, utan också blev en kraftfull nyckel till återhämtning, personlig utveckling och ett nyfunnet socialt sammanhang.

---------------------------------------------------------------------------------------

Efter föreläsningen är alla deltagare välkomna till Plazas restaurang Angelini där alla bjuds på en varmrätt samt en alkoholfri dryck.
Var därför nog med att ange eventuell specialkost vid anmäla. Senast avbokning är 19/5.

Varmt välkomna!

Vid frågor:
styrelsen@htm.nu

• 2024-05-10
      • 2024-05-24 18:00 - 19:30
    • Hotell Plaza
    • Sixten Andersson
    • Efter föreläsningen är det middag i restaurang Angelini på hotell Plaza för alla deltagare. Varmrätt och en alkoholfri dryck ingår.
    • För att kunna förbeställa rätt antal till restaurangen behöver vi eventuella avbokningar senast 19/5. Meddela föreningens idrottskonsulent: Katharina Nilsson, katharina.nilsson@rfsisu.se 070-342 57 12

• 2024-05-10
      • 2024-05-24 18:00 - 19:30