Löpledarutbildning, Älvsbyn

Norra Norrlands friidrottsförbund

bjuder in till Löpledarutbildning i Älvsbyn

Vill du lära dig mer om löpteknik?

Vill du lära dig mer om hur du lägger upp en bra plan för löpträning?

Här kan du fylla på med kunskaper för att själv bli en bättre löpare och tränare!

Vill ni utveckla er löparverksamhet i föreningen och behöver mer kunskap?
Funderar ni på att starta löpargrupper från 16 år och äldre?

Du får grundläggande kunskaper i

#löpteknik                     #kost
#träningsplanering        #träningslära
#löparskador                 #löpningens olika träningsformer i teori och praktik.

Utbildare:

Camilla Sundqvist Specialidrottslärare friidrott, mångårig friidrottsränare

Michael Nordh välmeriterad friidrottstränare (Årets ungdomsledare 2023 i Sverige)

Varmt välkommen med anmälan till en givande löparhelg!

• 2024-05-20
      • 2024-05-25 00:00 - 2024-05-26 00:00
    • Bokas och betalas själv. Om det är längre än 25 mil enkel väg ingår boende.
    • Lunch och frukt ingår båda dagarna.
    • 2.100 kr (faktura efter kurs) för del­tagare från fri­id­rotts­för­e­ningar som är med­lemmar i SFIF (Svenska friidrottsförbundet). Är man inte medlem i en friidrottsförening som är medlem i SFIF får man faktura på anmälningsavgiften. För­e­ningar i Svensk Friidrott som anmäler del­tagare får (efter avslutad utbildning) tillbaka 1.200kr/deltagare från projektstöd IF.
    • Återbud senare än 4 dagar innan start debiteras med 500 SEK om ej sjukintyg kan uppvisas.
    • Inget förkunskapskrav
    • 0 av 20

• 2024-05-20
      • 2024-05-25 00:00 - 2024-05-26 00:00
    • Bokas och betalas själv. Om det är längre än 25 mil enkel väg ingår boende.
    • Lunch och frukt ingår båda dagarna.
    • Inget förkunskapskrav
  • 0 av 20