Seniorkollo - en aktiv mötesplats för dig som är 65+

Kollot är nu fullbokat. Även reservlistan är full och anmälan är därför stängd.
Välkommen på Seniorkollo! - ett samarbete mellan RF-SISU Stockholm och Gymnastikförbundet Öst. Här får du att möjlighet att under två dagar träna, träffa nya vänner och få med dig massor av inspiration till ditt fortsatta motionerande på hemmaplan. Under kollot kommer du förutom trevligt socialt umgänge, fysisk aktivitet och goda skratt kunna prova på olika idrotter, Världsmästargröt och mycket, mycket mer!

För vem
För dig som är en aktiv senior, oavsett om du redan med med i en idrottsförening eller ej

Var
Lillsveds Folkhögskola, Lillsvedsvägen 100
139 90 Värmdö

Anmälan
Om man inte tillhör någon förening kan man under ”Idrottsorganisation eller annan organisation” klicka på pilen till vänster och få fram en rullgardinsmeny. I den väljer du ”Annan uppgiven organisation”. Du får då fram en fritextruta där du kan skriva det som passar och sedan komma vidare.

Innehåll
Seniorparkour, Lätt-yoga, Floor-curling, Pingis, Linedance, Frisbee-golf, Cirkelträning med José Nuñes, lagning av VM-gröt, m.m.
Trevlig samvaro med god mat och bl. a. mingelbingo & musikquiz. Mer detaljerat schema mejlas  till dig ca en vecka innan start.

Det finns ett begränsat antal platser så vänta inte med din anmälan! Försten till kvarn tillämpas.

Kostnad

Hela evenemanget inklusive kost och logi kostar 850 kr (I mån av plats kan enkelrum bokas mot ett tillägg på 200:-/person). I kostnaden ingår alla pass, frukost, lunch, fika, middag, övernattning i dubbelrum, sängkläder, städning samt en goodie-bag.
Kostnaden faktureras efter genomfört arrangemang.

Avbokning
Fri avbokning till 30 dagar innan. Avbokning senare än 30 dagar innan debiteras en "no-show avgift" på 1200 kronor. Med läkarintyg gäller 500 kr.

Övrigt
Mindre ändringar i programmet kan ske. Vi förbehåller oss rätten att ställa in vid för lågt deltagarantal (detta meddelas i så fall senast 30 dagar innan start).
Tillägg för enkelrum syns inte i bekräftelsen men tillkommer på fakturan som skickas efter kollot.

FrågorMaria Hellzenius, Gymnastikförbundet Öst, maria.hellzenius@gymnastik.se eller
Carina Sjölander, RF-SISU Stockholm, carina.sjolander@rfsisu.se

Välkommen med din anmälan!

• 2024-08-22 10:00 - 2024-08-23 14:30
    • Lillsveds Folkhögskola, Lillsvedsvägen 100, 139 90 Värmdö
    • Hela evenemanget kostar totalt 850 kr. I kostnaden ingår alla pass, lunch, fika, middag, övernattning i dubbelrum, sängkläder, städning samt en goodie-bag. I mån av plats kan enkelrum bokas mot ett tillägg på 200:-/person.
    • Fri avbokning till 30 dagar innan. Senare än 30 dagar innan debiteras en självkostnadsavgift på 1200 kronor. Med läkarintyg gäller 500 kr.

• 2024-08-22 10:00 - 2024-08-23 14:30
    • Lillsveds Folkhögskola, Lillsvedsvägen 100, 139 90 Värmdö