Utvecklingsträff Norrland aktiva

Södra och Norra Norrlands friidrottsförbund tillsammans med Riksfriidrottsgymnasiet Umeå samt Friidrottens kompetenscentrum Idrottshögskola vid Umeå universitet bjuder in till:

Utvecklingsträff Norrland född 2008 till 2010

Denna utvecklingsträff vänder sig till dig som är aktiv friidrottare och är född 2008 till 2010. Under helgen ges du möljighet träna grenspecifikt med kompetenta tränare och lyssna på inspirationsföreläsning.
Ni som vill får även information om Friidrottsgymnasiet (RIG) vid Maja Beskowgymnasiet i Umeå.

Plats: Nolia Friidrottshall & Maja Beskowgymnasiet, transporter sker med bussar (ingår i anmälningsavgiften) och till fots.

Registrering: Maja Beskowgymnasiet, fredag den 11 oktober, kl. 17:45.

Programinnehåll:

• Grenspecifik träning (ange val av greninriktningar i anmälan)

• Inspirationsföreläsning

• Social aktivitet fredag

• Gemensamma måltider

Det fullständiga programmet hittar ni HÄR

Under helgen kommer arrangörerna att ta foton från träffen och använda dessa i sociala medier och på hemsidor. Om någon inte vill vara med på dessa foton kontakta emma.granlund@friidrott.se

Välkomna till en helg fylld med friidrott!

• 2024-09-11
      • 2024-10-11 00:00 - 2024-10-13 00:00
    • Emma Granlund
    • Boende på Hotell Björken ingår fredag-söndag.
    • Kvällsfika fredag. Frukost, lunch och middag lördag. Frukost och lunch söndag.
    • Kostnaden faktureras föreningen när anmälningstiden gått ut. Aktiva som tillhör en förening i distrikten Södra- och Norra Norrland betalar ett reducerat pris på 900kr.
    • Vid avbokning två veckor innan ges full återbetalning, därefter debiteras halva beloppet. Vid sjukdom mot uppvisande av läkarintyg ges full återbetalning.

• 2024-09-11
      • 2024-10-11 00:00 - 2024-10-13 00:00
    • Emma Granlund
    • Boende på Hotell Björken ingår fredag-söndag.