Mod och medmänsklighet - Linnéa Claeson i Karlskoga

- hur kan vi öva på dessa saker för att bli bättre vänner, medarbetare och medmänniskor

Tillsammans med Degerfors IF, Karlskoga Pride och Kvinnoföreningen mot våld i Karlskoga/Degerfors har Linnéa Claeson bjudits in som föreläsare till Karlskoga Pride 2024

Föreläsningen tar upp ämnen som mod och medmänsklighet och hur vi kan öva på dessa saker för att bli bättre vänner, medarbetare och medmänniskor. Alla människors lika värde går som en röd tråd genom den förändring som Linnéa vill skapa. Linnéa Claeson har den smittande övertygelsen om att du kan skapa en värld som är lite snällare, klokare och modigare!

Anmäler du dig som privatperson? - Välj "annan uppgiven organisation" och skriv "Privatperson" i rutan till höger när du är inne på anmälningssidan!

• 2024-08-26
      • 2024-08-28 18:00 - 19:30
    • Musikpalatset, Karlskoga
    • Kristin Adamsson