Idrottsforum Högsby

Premiär för Idrottsforum Högsby!

Idrottsforum Högsby är en mötesplats för idrottsföreningar och representanter för Högsby kommun.
Ungdomsledare och företrädare för kommunens idrottsföreningar träffar representanter från kommunen.

Här möts vi för att tillsammans diskutera den centrala frågan: Hur gör vi idrotten i Högsby starkare?
Det är med en god dialog vi kan utveckla den lokala idrotten. Under Idrottsforum Högsby samtalar vi kring två huvudämnen:
• Samverkan mellan idrottsföreningar
• Behålla och rekrytera aktiva deltagare och ledare

Din röst är viktig för att vi tillsammans ska ta kliv framåt. Diskutera! Ställ frågor! Tyck till!
Vi ser gärna att många föreningar är representerade på Idrottsforum, ja rent av flera deltagare från varje förening.
Dessutom – för unga ledare har vi alltid extra platser.
Välkommen med din anmälan till Idrottsforum Högsby 2024

RF-SISU Småland:
Albin Borg, albin.borg@rfsisu.se / 072-088 85 18.
Högsby kommun: Anna Ståhlgren, anna.stahlgren@hogsby.se / 010-356 51 08

Alla som anmäler sig får ett bekräftelsemejl på anmälan vilket innebär att den är ok. Vid problem, maila anette.ellefsen@rfsisu.se alternativt ring 036-345449.
Kallelse mejlas ut till alla deltagare 3-4 par dagar innan träffen. OBS! Var noga med att stava rätt i fältet för mejladress.
Träffen är kostnadsfri.

• 2024-09-08
      • 2024-09-12 18:00 - 20:30
    • Tegelbruket, Bruksgatan 46, Högsby
    • Albin Borg
    • Återbud lämnas minst 3 dagar innan träffen. Att utebli utan att lämna återbud innebär att föreningen/organisationen faktureras 200 kr i en administrativ avgift.

• 2024-09-08
      • 2024-09-12 18:00 - 20:30
    • Tegelbruket, Bruksgatan 46, Högsby
    • Albin Borg

RF-SISU är Riksidrottsförbundet och SISU Idrottsutbildarna regionalt.

Vi har två uppdrag, idrott och folkbildning. SISU Idrottsutbildarna är idrottsrörelsens eget studieförbund.

Vi erbjuder folkbildning i idrottsföreningar för att ge kunskap och kraft åt människors tankar, idéer och vilja att utvecklas.