TKH-utbildning Östersund

Välkommen på utbildning för ledare till Sveriges viktigast lag. Tre Kronors Hockeyskola.

Äntligen! Nu drar hockeyskolan igång, ett bra tillfälle för våra yngsta att prova på ishockey med barn i samma åldrar. Här får alla barn som vill chansen att upptäcka ishockeyn utan krav på några förkunskaper.

Varje förening får anmäla två ledare som är ansvarig för TKH-pojk och två ledare som är ansvariga för TKH-FlickTotalt 4 anmälningar per förening.

Plats: Östersund Arena

Datum: Lördag 19 oktober

Tid: 9.00-17.00

Kostnad: Kostnadsfritt

Utrustning: Skridskor + klubba

• 2024-10-18
      • 2024-10-19 09:00 - 17:00
    • Östersund Arena
    • Dan Jönsson

• 2024-10-18
      • 2024-10-19 09:00 - 17:00
    • Östersund Arena
    • Dan Jönsson
Ett arrangemang av SISU Idrottsutbildarna, idrottens eget studieförbund. Vi jobbar med bildning och utbildning inom idrotten, och stimulerar till människors lärande.

Vi består av tre delar: studieförbundet SISU Idrottsutbildarna, förlaget SISU Idrottsböcker och Bosön Idrottsfolkhögskola. Tillsammans och var för sig driver vi på och stöder utveckling inom idrotten.