Sök RF:s stöd till anläggningar och idrottsmiljöer, digital

RF-SISU-distrikten har under 2024 tilldelats mer medel för att kunna bidra till att utveckla nya men också befintliga anläggningar och idrottsmiljöer i Småland. Det betyder att vi just nu har goda möjligheter att kunna stötta idrottsföreningar med medel för att utveckla sina anläggningar.

Under det här informationstillfället kommer vi att fokusera på de olika stöd som finns inom ramen för RF:s Projektstöd IF anläggning. Vi kommer också gå igenom i korthet vad ansökan ska innehålla.

För vem: Föreningar som går i tankar om att utveckla sin anläggning.

För mer information om kvällen, kontakta RF-SISU Småland, Janina Forslund, tel. 036-24 54 12, janina.forslund@rfsisu.se

Välkomna!

• 2024-09-05
      • 2024-09-09 18:00 - 19:00
    • Digital, länk mailas i kallelsen

• 2024-09-05
      • 2024-09-09 18:00 - 19:00
    • Digital, länk mailas i kallelsen

RF-SISU är Riksidrottsförbundet och SISU Idrottsutbildarna regionalt.

Vi har två uppdrag, idrott och folkbildning. SISU Idrottsutbildarna är idrottsrörelsens eget studieförbund.

Vi erbjuder folkbildning i idrottsföreningar för att ge kunskap och kraft åt människors tankar, idéer och vilja att utvecklas.