Fortbildning för licensierade C- och B-tränare i dressyr

Fortbildning i dressyr, domare- tränare.
Öppen för licensierade C och B-tränare i Gävleborg, Västerbotten, Norrbotten och Mittsvenska samt öppen för MSV B, St George och Intermediare I domare (i samma distrikt) att delta.

Fortbildningen är öppen för licensierade C- och B-tränare samt öppen för MSV B, St George och Intermediare I  domare att delta.

Fokus på tävling och träning inför tävling.
Utbildningsskalan och utbildning av häst med fokus på kvalitet.
Vi kommer att titta på olika rörelser, få höra bedömningen på dessa och sedan diskutera hur de kan förbättras för ett högre betyg.
Målet är lite mer samsyn mellan tränare och domare och lite mer förståelse för de olika roller man har.

Datum: Söndagen den 10 november 2024
Tid: 8:30-16:30
Plats: Timrå hästsportförening
Kursledare:  Lars Andersson och Bo Jenå

Kurskostnad: 1200:-/ person.
Fm och em fika samt lunch ingår i kurskostnaden, avgiften faktureras.
Anmälan är bindande och avanmälan efter sista anmälningsdag debiteras de faktiska kostnader som har uppstått, om inte läkarintyg kan uppvisas.

Sista anmälningsdag: 30/10-2024

Denna träffen riktas in på deltagare från Gävleborg, Västerbotten, Norrbotten och Mittsvenska C- och B-tränare och domare MSV B-Int I.
Deltagare från andra distrikt är välkomna i mån av plats.
Tidigare har träffen genomförts i 3 andra regioner med deltagare för olika distrikt/region, detta är en avslutande träff för denna målgrupp.

• 2024-10-30
      • 2024-11-10 08:30 - 16:30
    • Timrå hästsportförening
    • Lars Andersson och Bo Jenå
    • Ingår i kurskostnaden
    • Fika och lunch ingår i kurskostnaden, ange kostavvikelser vid anmälan.
    • Avbokning efter sista anmälningsdag medför debitering av faktiska kostnader.

• 2024-10-30
      • 2024-11-10 08:30 - 16:30
    • Timrå hästsportförening
    • Lars Andersson och Bo Jenå
    • Ingår i kurskostnaden
    • Fika och lunch ingår i kurskostnaden, ange kostavvikelser vid anmälan.
    • Avbokning efter sista anmälningsdag medför debitering av faktiska kostnader.