Löpledarutbildning Göteborg

Tänk på vilken mejladress du angett och att den är rättstavad. Det är via denna vi sen skickar ut viktig information gällande utbildningen.

Vill ni utveckla er löparverksamhet i föreningen och behöver mer kunskap? Funderar ni på att starta löpargrupper från 16 år och äldre? Vill du lära dig mer om hur du lägger upp en bra plan för löpträning?

Du får grundläggande kunskaper i träningsplanering, träningslära, kost, löparskador, löpningens olika träningsformer i teori och praktik. Du kommer efter kursen också ha möjlighet att via inlämningsuppgifter erhålla en certifiering. Kursledarna är erfarna och meriterade inom löpträning: Jonas Eklöf, Linda Berntsson & Johan Lindh.

Vid frågor: Linnea Asservik, linnea.asservik@friidrott.se

• 2024-09-05
      • 2024-09-14 09:15 - 18:00
      • 2024-09-15 09:15 - 16:00
    • Friidrottens Hus, Göteborg
    • Jonas Eklöf, Johan Lindh, Linda Berntsson
    • Anordnas av föreningen själv
    • Vi bjuder på lunch och fika
    • I priset ingår kurslitteratur, utbildning och måltider. Nettokostnad för deltagare som genomför utbildningen är 1200 kr. FU Väst söker Idrottslyfts-bidraget på 1200kr och Svensk Friidrott betalar sedan ut bidraget direkt till er förening. Efter kursens slut fakturerar FU Väst den totala deltagar-avgiften inklusive idrottslyftsbidraget 2400kr. Subventionen är förbehållen de deltagare som i sin ledarroll har aktiva friidrottare i åldern upp till 25 år i en registrerad friidrottsförening. För övriga deltagare är kostnaden 2400kr som faktureras och betalas innan kursen. Subventioneras inte med idrottslyftet.
    • Avbokning måste ske senast 7 dagar innan, annars debiteras nettokostnaden.
    • 0 av 25

• 2024-09-05
      • 2024-09-14 09:15 - 18:00
      • 2024-09-15 09:15 - 16:00
    • Friidrottens Hus, Göteborg
    • Jonas Eklöf, Johan Lindh, Linda Berntsson
    • Anordnas av föreningen själv
    • Vi bjuder på lunch och fika
    • Avbokning måste ske senast 7 dagar innan, annars debiteras nettokostnaden.
  • 0 av 25