TSM & OVR-Utbildning 5/9

TSM och OVR är det digitala system och administrativa verktyg som Svensk Ishockey använder sig av. I TSM rapporteras alla spelare, domare, tränare, lag med mera. OVR är ett rapporteringssystem kopplat till TSM för att kunna rapportera matcher.

Vid tre tillfällen i september erbjuder vi nu utbildning i Svensk Hockeys tävlingssystem, TSM/OVR. Utbildningen kommer att hållas digitalt via Microsoft Teams.

Utbildningen riktar sig till de personer som fungerar som föreningsadministratörer och för de som är ansvariga för matchrapportering i lagen.

Utbildningen är kostnadsfri!

Länk till utbildningstillfället skickas i anmälningsbekräftelsen.

• 2024-09-05
      • 2024-09-05 18:00 - 19:30
    • Digitalt
    • Mats Tjernström

• 2024-09-05
      • 2024-09-05 18:00 - 19:30
    • Digitalt
    • Mats Tjernström
Ett arrangemang av SISU Idrottsutbildarna, idrottens eget studieförbund. Vi jobbar med bildning och utbildning inom idrotten, och stimulerar till människors lärande.

Vi består av tre delar: studieförbundet SISU Idrottsutbildarna, förlaget SISU Idrottsböcker och Bosön Idrottsfolkhögskola. Tillsammans och var för sig driver vi på och stöder utveckling inom idrotten.