OVR utbildning Hälsingland

OVR utbildning

OVR utbildning

Hockeykontoret Region Väst och Hälsinglands Ishockeyförbund bjuder in till OVR utbildning.

Utbildningen riktar sig till personer som kommer att jobba med rapportering av matcher i systemet OVR det vill säga U13 och äldre.

Platsen är i lokalen Björnen, i centrala Söderhamn.

Vi börjar kl 18:00 och räknar med 2,5 timmes utbildning

OBS! ni behöver ha en egen dator med er till utbildningen, gärna med OVR installerad i förväg. Samt även inloggning till systemet. Inloggning ber ni er förening om.

• 2024-09-13 18:00 - 21:00
    • Björnen, Söderhamn
    • Per Ängvald
    • 10 av 30

• 2024-09-13 18:00 - 21:00
    • Björnen, Söderhamn
    • Per Ängvald
  • 10 av 30
Ett arrangemang av SISU Idrottsutbildarna, idrottens eget studieförbund. Vi jobbar med bildning och utbildning inom idrotten, och stimulerar till människors lärande.

Vi består av tre delar: studieförbundet SISU Idrottsutbildarna, förlaget SISU Idrottsböcker och Bosön Idrottsfolkhögskola. Tillsammans och var för sig driver vi på och stöder utveckling inom idrotten.