Den förutsägbara ledaren - föreläsning med Måns Lööf

Ni ger vi dig som ledare eller tränare möjligheten att fylla på med kunskap och inspiration om hur du bemöter barn och ungdomar med osynliga funktions-nedsättningar som exempelvis ADHD och andra neuropsykiatriska funktionsnedsättningar (NPF).

Den förutsägbara ledaren bygger på hur du ska lyckas i ditt ledarskap genom att använda verktyg som bygger på framförhållning, struktur och tydlighet vilket passar alla barn och ungdomar, men barn och ungdomar med NPF behöver det mer.

Under föreläsningen delar Måns Lööf, en erfaren sjuksköterska och KBT-terapeut, med sig av sin mångåriga kunskap och möten med idrottsrörelsen genom tips och verktyg som stärker dig i rollen som vuxen i en verksamhet med barn och unga.

Ledare och tränare inom föreningslivet.

Tidsåtgång

2,5 timmar.

Kostnad

Bekräftelse & Kallelse

En bekräftelse skickas ut till den angivna mejladressen efter att anmälan är gjord. En Kallelse kommer sedan att skickas ut via mejl efter anmälningstidens slut.

Glöm inte att ange korrekt mejladress vid anmälan.

• 2024-05-07
      • 2024-05-04 10:00 - 12:30
    • Munktell Science Park
    • Jenny Rosander, Helena Lindstedt
    • Kostnad: 100 kr/person, max 500 kr/förening oavsett hur många som deltar från samma förening.
    • Anmälan är bindande. Avbokning ska ske senast 24 timmar innan föreläsningen äger rum.

• 2024-05-07
      • 2024-05-04 10:00 - 12:30