Vad är folkbildning och hur registreras det i IdrottOnline?

Du som är med i en idrottsförening och undrar vad folkbildning och SISU idrottsutbildarna är - se hit! Nu har du chansen att komma på en träff i Hyllie, Malmö för att lära mer och hur föreningen rapporterar in sin verksamhet och varför.

Vi kommer också att ta en titt på IdrottOnline-appen som kan underlätta för lärgruppsledare att närvarorapportera träffar.

Det kommer att bli en informationsdel och även möjlighet till frågor omkring er egen verksamhet.

Du får gärna ta med dator om du vill. Har du inte inlogg till ditt IdrottOnline-konto eller saknar rollen Utbildningsansvarig förening? Kontakta föreningens klubb eller huvudadministratör som kan hjälpa dig. Eller kontakta

pia.bergknut@rfsisu.se

Anmäl er gärna så vet vi hur mycket kaffe, te och vatten vi ska brygga.

Välkommen!

/Idrottskonsulenterna i Sydväst

Finns det frågor inför träffen kontakta pia.bergknut@rfsisu.se

• 2024-05-16
      • 2024-05-16 16:00 - 19:00
    • Malmö Arena
    • Pia Bergknut

• 2024-05-16
      • 2024-05-16 16:00 - 19:00
    • Malmö Arena
    • Pia Bergknut

RF-SISU Skåne är Riksidrottsförbundet och SISU Idrottsutbildarna regionalt. Vi har två uppdrag, idrott och folkbildning.