HLR - Hjärt och lungräddning, Göteborg

Livsnödvändig utbildning som ger kunskap om hur du ska agera vid ett hjärtstopp samt hur en hjärtstartare fungerar.

Anmälan: Alla får ett bekräftelsemejl på anmälan vilket innebär att anmälan är ok. Vid problem, kontakta Simon.alm@rfsisu.se / 0709 26 59 10

Plats: Plats anges i kallelsen

Återbud lämnas senast 3 dagar innan. I annat fall debiteras föreningen en avgift. Vi förbehåller oss rätten att ställa in om deltagarantalet anses vara otillräckligt.

Frågor:  Simon.alm@rfsisu.se / 0709 26 59 10

Här hittar du vårt övriga utbud av utbildningar och föreläsningar

• 2024-09-20
      • 2024-09-25 18:00 - 20:30
    • Västra Frölunda, Göteborg
    • Johnny Sundling
    • Fika
    • Kostnadsfritt för medlemmar i föreningar som tillhör Göteborgs kommun, ett samarbete med Idrott- och föreningsförvaltningen i Göteborg. För övriga gäller 500 kr/deltagare. Er förening kan få deltagaravgifter finansierade av RF-SISU. För information kontakta er RF-SISU-konsulent och fråga om ”resursmedel”.
    • Anmälan är bindande. Att utebli utan återbud tre dagar innan utbildningen äger rum medför att hela deltagaravgiften faktureras föreningen.
    • Inga förkunskaper krävs

• 2024-09-20