Aktivitet och närvarorapportering i IdrottOnline - LOK + Freja

Välkommen till drop-in på Malmö Arena.

Vi ses RF-SISU Skånes kontor för att lära mer om IdrottOnline och hur föreningen kan arbeta med närvarorapportering. Har ni frågor om Freja+? Då tar vi dem med!

IdrottOnline support finns på plats och det finns också möjlighet att träffa idrottskonsulenter som kan svara på era frågor. Dessutom ett härligt tillfälle att träffa andra föreningar och byta erfarenheter.

Vi har drop-in mellan 16-19 med ett kunskapspass kl 17.15-18.00.

Det finns fika om ni anmält att ni kommer!

Under 45 minuter går vi igenom hur digital närvarorapportering i IdrottOnline webben går till och vilka förutsättningar som krävs. Detta är för ledare & administratörer som närvarorapporterar och lägger upp planerade aktiviteter/träningar.

IdrottOnline är idrottsrörelsens egna administrationsverktyg. Det är gratis för föreningar att använda och är en länk mellan idrottsföreningar, förbund och Riksidrottsförbundet.

Idrottsföreningar i Skåne kan kontakta pia.bergknut@rfsisu.se för frågor om systemet och angående tillfället.

• 2024-08-14
      • 2024-08-15 16:00 - 19:00
    • Malmö Arena
    • Pia Bergknut
    • Fika. Skriv till pia.bergknut@rfsisu.se om kostanpassning.

• 2024-08-14
      • 2024-08-15 16:00 - 19:00
    • Malmö Arena
    • Pia Bergknut
    • Fika. Skriv till pia.bergknut@rfsisu.se om kostanpassning.

RF-SISU Skåne är Riksidrottsförbundet och SISU Idrottsutbildarna regionalt. Vi har två uppdrag, idrott och folkbildning.