TF-utbildning i Kalmar 15 September 2024

Välkommen till Tävlingsfunktionärsutbildning!

Inbjudan med all information finns som bifogad fil på anmälningssidan, längst ner till höger eller här nedan.

Medtag:  Kläder för att vara på bassängkanten sista timmen.

Mat: Vi bjuder på lunch och lite fika. Anmäl eventuella allergier.

Förkunskaper: 16 år och äldre, intresserad av simning.

Kurslitteratur: Tävla på lika villkor och kapitel 4 simregler. Egna klubben beställer boken ”Tävla på lika villkor” på www.sisuforlag.se och trycker ut reglerna från Svensk Simidrotts hemsida och delar ut till sina deltagare.

Praktik: Efter avslutad kursdag ska man genomföra två stycken praktikpass på en simtävling inom 6 månader för att bli godkänd. Här finns en blankett för praktikintyg om du gör din praktik på annan ort än hemmaklubben.

Kostnad: Gratis för arrangörsföreningens deltagare. Utomstående föreningar faktureras på en självkostnad på ca 300kr i efterhand.

Frågor om kursen kan ställas till fredrik.isberg@svensksimidrott.se.

Välkomna!

• 2024-09-11
      • 2024-09-15 09:30 - 16:00
    • Kalmar
    • Pia Yman
    • Kostnadsfritt för interna klubbdeltagande. Gästande klubbar betalar förslagsvis 200kr till per deltagare. Faktureras i efterhand av lokala klubben. Se inbjudan för exakt och mer information.
    • Inga
    • 1 av 25