Idrott hela livet, workshop - Karlshamn

Vi bjuder in Sölvesborgsföreningar och dig som är 50-talist till en workshop.
Ofrivillig ensamhet bland 50-talister ökar och tillsammans kan vi göra skillnad.

Rörelse och aktivitet gör att vi orkar mer i vår vardag, vi blir piggare och gladare.
RF-SISU Blekinge kommer informera om vilka ekonomiska möjligheter som finns för föreningar att jobba med målgruppen och vilka stöd som finns.

Klockan 11:30 bjuder vi på lunch i Bellevueparken Vi kommer diskutera möjligheter och goda exempel i föreningarna idag.