Inspirationshelg för idrottsledare 4-5/10

Välkommen på årets stora mötesplats! Den 4-5 oktober bjuder vi in ledare och tränare från idrottsföreningar till en inspirationshelg på Hallstaberget i Sollefteå. Det blir späckat med föreläsningar och workshops, middag och övernattning. Missa inte!

Vi återupprepar fjolårets premiärsuccé. Inspirationshelgen startar på fredagen med incheckning från 15 och avslutas 16.30 på lördagen.

• Föreläsare curlingvärldsstjärnan Anette Norberg och äventyraren Aron Andersson.
  • 12 workshops för organisationsledare (styrelser med flera) och aktivitetsledare (tränare med flera)
  • Passa på att träffa andra likasinnade, få inspiration till dig som ideell i Sveriges största folkrörelse samt få en inblick i vad vi som stödorganisation kan hjälpa er med i er förenings utveckling.
  • För 500 kronor per person (faktureras föreningen i efterhand) ingår hela konferensen inklusive del i dubbelrum samt alla måltider och tillgång till spaavdelningen. Enkelrum går att boka mot en extra avgift på 500 kronor. Del i dubbelrum innebär att ni måste boka båda bäddarna från samma förening samtidigt.

VIKTIGT

Du kan anmäla upp emot 4 personer i samma anmälan. Då behöver du veta personnummer, mailadress och vilka workshops som personerna vill gå på. Samt vilka som ev ska dela dubbelrum och/eller ha enkelrum.

Läs om passen här:

Sista anmälningsdagen är den 6 september. Vi har 200 platser, först till kvarn! Max fyra per förening.

ANMÄL HÄR

• 2024-09-06