Föreningskonferens 2024

Välkommen på föreningskonferens

SDSF hälsar alla föreningar hjärtligt välkomna till SDSFs föreningskonferens den 23-24 november i Uppsala.

Temat för konferensen är "GÖRA TILLSAMMANS", "VARA STOLTA" och "BLI FLER" och "BEHÅLLA". Konferensen har än så länge preliminära tider, ett schema kommer att skickas till de anmälda deltagarna vid ett senare tillfälle. Lördagskvällen avslutas med en gemensam middag.

Datum:
23-24 november 2024

Plats:
Scandic Uppsala Nor, Uppsala

Tid:
Start kl 09:00 lördag den 23 november,
Slut kl 14:00 söndag den 24 november

Kostnad:
Kostnadsfritt deltagande för 2 personer/förening (styrelse eller draghundssektion). SDSF står för kost och logi (del i dubbelrum). Hund- eller enkelrum kan bokas mot en extra avgift. SDSF står även för resekostnader. Detta förutsätter att SDSFs resepolicy följs (finns bifogad i den här inbjudan).

Anmälan:
Anmälan sker via denna sida senast den 18 oktober.

Avbokning:
För alla gäller att det är bindande anmälan och att återbud mindre än 7 dagar innan konferensen medför en avgift på 500 kr/person. Deltagare som uteblir medför en avgift på 1000 kr/person.

Frågor:
Kontakta Hans Gunnarsson, 073-845 11 77 alt hans.gunnarsson@draghundsport.se eller SDSFs kansli på sdsf@draghundsport.se