Tränarutbildning 1, Härryda HK

Den här kursen riktar sig till dig som vill starta din karriär som handbollstränare, eller till dig som är förälder och som vill/ska träna barn som spelar barnhandboll.

• Utbildningen ger dig kunskaper att leda och träna barn 6-10 år.
  • Utbildningen omfattar 14 timmar, varav 7 timmar är förberedande e-learning och 7 timmar är praktik/teori i hall.
  • Tonvikten ligger på lek, grundfärdigheter och koordination.

Innan den fysiska träffen ska alla deltagare gå igenom ett webbaserat kursmaterial, s k e-leraning för att komma så väl förberedda som möjligt till kurstillfället. Räkna med att materialet tar ca 6-7 timmar att gå igenom, så börja i god tid.

Du som deltagare ska själv beställa ditt kursmaterial som kostar 250 kr. Det gör du via följande länk; https://educationwebregistration.idrottonline.se/home/index/1519725

Betalningsmetoden är Swish eller kort, vilket gör att ni måste lägga ut så länge och sedan lämna kvitto till er förening ifall de står för er utbildning.

Läs mer i den bifogade filen som ni hittar längst ner på höger sida.

• 2023-04-29 09:00 - 17:00
    • Mölnlycke Idrottshall