Hur balanserar du din träning och återhämtning för optimerad hälsa?

Denna föreläsning är Exklusivt för Team Blekinges och Friskis & Svettis medlemmar!

Friskis & Svettis Karlskrona och Team Blekinge i samverkan med RF-SISU Blekinge bjuder in till föreläsning och inspirationsdag.

Du kommer få ta del av Miro Zalar och Malin Wrangs föreläsningar som handlar om vikten av att balansera styrketräning, konditionsträning och återhämtning/yoga.

Under föreläsningarna kommer det att finnas inslag av praktiska övningar så kom gärna i sköna och bekväma kläder.

Du som medverkar denna dag kommer att erbjudas fina prova-på tillfällen.

Begränsat antal platser, först till kvarn.

Välkomna till:
Friskis & Svettis i Karlskrona
Blåportsgatan 15
Under eftermiddagen bjuds det på fika och rundvandring i Friskis & Svettis lokaler.